A L I C O R N
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

A L I C O R N

Horse
 
IndeksGalleryLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Statystyki. Walki, obrony i porwania.

Go down 
AutorWiadomość
Skrzydłorożek
Admin
Skrzydłorożek


Liczba postów : 57
Join date : 16/09/2016
Age : 20
Skąd : zaświaty

Statystyki. Walki, obrony i porwania. Empty
PisanieTemat: Statystyki. Walki, obrony i porwania.   Statystyki. Walki, obrony i porwania. Icon_minitimeSob Wrz 17, 2016 8:19 am

Na forum wyróżniamy następujące rodzaje statystyk:
1) Siła [S]
2) Zręczność [Z]
3) Prędkość [P]
4) Wytrzymałość [W]
Na start każdy otrzymuje 10 pnkt. do dowolnego rozdania, którego jednak nie można już zmienić. Można za to rozwijać swoje statystyki za pomocą:
1) Obronę przed drapieżnikiem - więcej informacji poniżej.
2) Akcji z MG.
3) Questów & eventów.
4) Porwań - więcej informacji poniżej.
5) Walk - więcej informacji poniżej.

OBRONY
Post opisujący walkę naszej postaci z dowolnym drapieżnikiem. Przeciwnik może pojawić się tylko jeden !
Obronę można odbyć co 30 lub więcej postów fabularnych.
PORWANIA
Porywać mogą jedynie dorosłe osobniki, nie można porywać osobników z tego samego stada.
Porywanie jest możliwe dzięki systemowi lin.
[S] + [P] = ilość lin, jakie zarzuca porywacz.
[Z] + [W] = ilość lin, jakie może zrzucić porywany.
Oczywiście, osobniki z danego stada mogą pomagać tej ze stron, która należy do tego samego stada, co oni, a więc dorzucać liny do lin porywacza bądź zrzucać je z ofiary.
Opis sytuacji:
1) Porywacz zarzuca liny.
2) Porywany zrywa wszystkie liny i ucieka/zrywa część lin/nie robi nic.
3) Porywacz odchodzi z niczym, jeśli liny zostały zerwane a postać uciekła/zabiera postać do lochów swojego stada.

W przypadku wkroczenia ofiary na terytorium porywacza, ten może zabrać delikwenta do lochów bez względu na ilość posiadanych przez niego statystyk. Odsiadka trwa max. 8 dni, chyba, że - więźniarka zajdzie wtedy w ciążę - wtedy, jeśli trwa ona dłużej niż okres maksymalnej odsiadki, przebywa w lochach aż do czasu porodu. W przypadku nieaktywności porwanej postaci, porywacz może przedłużyć jej pobyt. To, czy źrebię pójdzie z matką, czy z ojcem, jest rozsądzane przez userów postaci lub MG za pomocą kostek.
W lochach nie można wyrządzać żadnych trwałych szkód bez zgody użytkownika prowadzącego ofiarę lub zabijać. Oczywiście, porwana postać może się bronić.
Za porwanie otrzymać można do 3 pnkt. statystyk. Otrzymuje je strona, dla której wszystko zakończyło się sukcesem a więc porywacz/e, któremu/którym udało się zabrać ofiarę do lochów bądź ofiara, która zdoła wyswobodzić się z lin.

1) Porywać można jedynie na Ziemiach Niczyich bądź terytorium własnego stada. W drugim przypadku można ją zaciągnąć do lochów od razu, pomijając przysługującą obronę i zakaz wchodzenia i wychodzenia z tematu w jednym poście, bez względu na wartość statystyk ofiary. Ofiara ma zostać zabrana do lochów.
2) Porywają i być porywane mogą jedynie konie dorosłe.
3) Ofiara nie może wyjść z tematu, gdy rozpoczęło się porywanie - porywacz zarzucił liny, chyba, że je zrzuci - wtedy może uciec od razu. Jeśli zajdą jakieś nieprawidłowości, oceniający może porwanie unieważnić.
4) Można porywać tylko jedną ofiarę jednocześnie.
5) Ocena porwania następuje dopiero PO JEGO ZAKOŃCZENIU, a więc wtedy, gdy ofiara zostanie zaciągnięta do lochów bądź wyswobodzi się z lin.


WALKI
Z innymi końmi, z czego liczba zarówno sojuszników, jak i przeciwników nie jest określona. Walka taka NA BIEŻĄCO jest oceniana przez MG, obowiązuje kolejka, po której właśnie takowa ocena obrażeń i rozwinięcia akcji następuje. Tak więc nie ma walki bez prośby do MG o ocenę, której co prawda nie odmówi, ale na którą trzeba czasem poczekać, dlatego też sędziować może więcej niż jeden MG, co czyni za pomocą kostek.

[S] + [P] = najwyższa możliwa siła ataku.
[Z] + [W] = najwięcej możliwych do uniknięcia obrażeń spowodowanych cudzym atakiem.

{[S] + [P]} - {[Z] + [W]} = największa możliwa ilość zadanych obrażeń.

Walka kończy się, gdy jedna ze stron podda się/padnie nieprzytomna - ponieważ zakazane są walki na śmierć i życie, osiągając 10 Hp postać traci przytomność i nie bierze udziału w walce ( co jednak może być na chwilę zmienione dzięki pomocy osobnika z rangą uzdrowicielską ).

Statystyki otrzymują obie strony niezaliżnie od wyniku walki.
Powrót do góry Go down
https://alicorn.forumpolish.com
 
Statystyki. Walki, obrony i porwania.
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
A L I C O R N  :: POMOC :: Abc-
Skocz do: