A L I C O R N
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

A L I C O R N

Horse
 
IndeksGalleryLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Hierarchia

Go down 
AutorWiadomość
Skrzydłorożek
Admin
Skrzydłorożek


Liczba postów : 57
Join date : 16/09/2016
Age : 20
Skąd : zaświaty

Hierarchia Empty
PisanieTemat: Hierarchia   Hierarchia Icon_minitimeSob Wrz 17, 2016 9:01 am

Rangi wyższe:

Władca (1/2)  Koń który przewodzi stadu, potrafi dwa razy na miesiąc uwolnić DOWOLNEGO konia z lochów. Włada nad patronem stada, który w sesji z MG staje się jego towarzyszem.

Namiestnik (1) Koń- prawe kopyto władcy. Pomaga w organizacji spotkań, zastępuje władcę w razie jego nieobecności i zazwyczaj, chociaż nie zawsze, jest wybierany na to stanowisko po straceniu stanowiska przez władcę. Raz w miesiącu może wkroczyć do lochów innego stada bez możliwości bycia porwanym w tym czasie i uwolnić z nich dowolnego konia ze swojej grupy, pod warunkiem, że porywacza nie ma w jego celi lub że stoi on niżej w hierarchii.


Rangi zwykłe:

1) Rumak- koń, który już zbliża się do wybrania swojej życiowej drogi, całkiem nieźle sobie radzi.
2) Zwykły koń - ranga przyznawana każdemu koniowi, który przybędzie do krainy.
3) Podrostek - ranga nadawana każdemu koniowi w wieku 2-3 lat.
4) Źrebak - ranga dawana wszystkim koniom, które nie osiągnęły 2 roku życia.
5) Duch - postać, której ciało nie żyje, jednakże dusza pozostaje na ziemi. Niematerialny, nie może zrobić nikomu krzywdy fizycznej, jednakże psychiczną - owszem. Do gracza należy decyzja, czy chce, by ten się ukazywał, czy nie i komu.

Rangi medyczne:

1) Nowicjusz: Pierwsza ranga medyczna, za zdobycie rangi otrzymuje 1 punkt do dowolnego rozdania w statystykach.
2) Początkujący: Z tą rangą można leczyć rany po walkach z drapieżnikami bądź torturach. Może posiadać dwa pomieszczenia w swojej siedzibie.
3) Uczeń: Osobnik który wciąż się rozwija. Jest w stanie leczyć chorych. Za zdobycie rangi otrzymuje 1[W].
4) Zielarz: Może samodzielnie przygotowywać leki z ziół, nie musi ich kupować. Może posiadać trzy pomieszczenia w swojej siedzibie.
5) Medyk: Jest w stanie uratować życie źrebaka klaczy rodzącej później niż po 15 dniach ciąży.
6) Uzdrowiciel: Potrafi ocucić zemdlałych. Za zdobycie rangi otrzymuje 1 [Z] . Może posiadać aż cztery pomieszczenia w swojej siedzibie.
7) Szaman: Najwyższa ranga medyczna. Za zdobycie rangi szamana koń otrzymuje 1[S], 1[Z], 1[W] oraz 1[P]. Może założyć drugą siedzibę z limitem trzech pomieszczeń w zamku/pałacu swojego stada.

Rangi wojownicze:

1) Amator: Dopiero uczy się walczyć. Za zdobycie rangi otrzymuje 1 punkt do dowolnego rozdania w statystykach.
2)  Szeregowy: Wykonuje rozkazy generała. Za zdobycie rangi otrzymuje 1[Z]. Może posiadać dwa pomieszczenia w swojej siedzibie.
3) Strażnik: Patroluje tereny stadne. Za zdobycie rangi otrzymuje 1[P].
4) Wojak: Dobrze walczy w grupie. Za zdobycie rangi otrzymuje 1[S]. Może posiadać trzy pomieszczenia w swojej siedzibie.
5) Szpieg: Jest wysyłany na tereny wrogów by śledzić to co robią. Za zdobycie rangi otrzymuje 1[W].
6) Morderca: Jest bystry i potrafi zachować zimną krew. Często walczy w pojedynkę. Może posiadać aż cztery pomieszczenia w swojej siedzibie.
7) Generał: W każdym stadzie może być najwyżej jeden generał. Za otrzymanie rangi dostaje 1[W], 1[S], 1[Z] oraz 1[P]. Może założyć drugą siedzibę z limitem trzech pokoi w zamku/pałacu swojego stada.

Rangi naukowe:

1) Mól książkowy: Ciekawy świata i wszystkiego co go otacza, uwielbia przebywać w bibliotece. Za zdobycie rangi otrzymuje 1 punkt do dowolnego rozdania.
2) Pasjonat: Pogłębiający swoją wiedzę u nauczycieli.  Za zdobycie rangi otrzymuje 1[Z]. Może posiadać dwa pomieszczenia w swojej siedzibie.
3) Student: Koń posiadający wystarczającą wiedzę by udzielać prywatnych lekcji. Za zdobycie rangi otrzymuje 1[W].
4) Młody nauczyciel: Posiada wiedzę by móc uczyć w szkole podstawowych lekcji.  Za zdobycie rangi otrzymuje 1[S]. Może posiadać trzy pomieszczenia w swojej siedzibie.
5) Nauczyciel: Koń może uczyć w szkole każdego przedmiotu. Za zdobycie rangi otrzymuje 1[P].
6) Profesor: Jest zastępcą mędrca, uczy studentów i młodych nauczycieli fachu. Może posiadać aż cztery pomieszczenia w swojej siedzibie.
7) Mędrzec: W każdym stadzie może być tylko jeden mędrzec, wybiera go władca. Udziela nauk i pomaga władcy w planowaniu ataku itp. Za otrzymanie rangi dostaje 1[W], 1[S], 1[Z] oraz 1[P]. Może założyć drugą siedzibę z limitem trzech pokoi w zamku/pałacu swojego stada.

Rangi specjalne:
Już wkrótce !
Powrót do góry Go down
https://alicorn.forumpolish.com
 
Hierarchia
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
A L I C O R N  :: POMOC :: Abc-
Skocz do: